بررسی و انتخاب محصولات آنتا گروپ

بررسی و انتخاب محصولات آنتا گروپ

خلاصه مطلب :

آنتا گروپ تولید کننده رنج بزرگی از محصولات گران قیمت ، محصولات مرغوب ، محصولات تجاری و محصولات ارزان است .  :

برای آنتا گروپ روشن شده است که بیشتر مشتریان به دلایلی مثل ” اطلاعات کم ” و یا ” ترس از انتخاب اشتباه ” و یا ” احتیاط بیشتر ” تن به خرید سیستم های گران قیمت تر از نیاز واقعی خود میدهند .

آنتا گروپ شما را به انتخاب سیستمی قوی تر از نیازتان تشویق نمیکند .

آنتا گروپ شما را به خرید سیستمی گران قیمت تر از نیازتان تشویق نمیکند .

آنتا گروپ حتی شما را به خرید کالایی مرغوب تر از نیازتان تشویق نمیکند.

خیلی ناراحت کننده است که بخشی از سرمایه شما در تجهیزات گران قیمت مبتنی بر دما بلوکه شود.

آنتا گروپ شما را تشویق میکند به خرید کالایی مناسب با نیاز واقعی خود .

همچنین آنتا گروپ شما را تشویق میکند به راه اندازی سیستم های مرکزی ( در دانشنامه آنتا ویکی مطالبی در مورد سیستم های مرکزی وجود دارد.)

توضیحات بیشتر :

مطالب ” در مورد محصولات آنتا گروپ ” را نیز مطالعه بفرمایید

برای راحتی کار فقط چیلرها را بررسی میکنیم چیلرها تجهیزاتی هستند که در بیشتر صنایع و همچنین ساختمان ها استفاده میگردند و تعداد افراد زیادی درگیر خرید و نگهدای آنها هستند . در ادامه چند موضوع به عنوان نمونه مطرح میشود.

موضوع  اول :

کمپرسورهایی بسیار مرغوب و البته گران قیمت با بهترین تکنولوژی در آلمان تولید میشوند ، آنتا چیلر میتواند آنها را به خدمت شما در بیاورد.

ولی شاید دقیقا الان شما دنبال چیلری برای یک خط تولید کم اهمیت خود هستید که اکثر اوقات خاموش است و اساسا تصمیمی برای هزینه زیاد در این قسمت پروژه ندارید . احتمالا اینجا جای خرید یک چیلر مرغوب و گران قیمت نیست .

موضوع  دوم :

اکثر تجهیزات با موضوعی مواجه هستند مثل تعداد خاموش و روشن شدن متوالی در یک ساعت ،

ممکن است یک وسیله برقی مثل لامپ بتواند به تعداد زیادی روشن خاموش شود  ولی

کمپرسور چیلر بجز قسمت الکتروموتور ، قسمتهایی مثل میل لنگ ، شاتون ، پیستون ، گژن پین و غیره دارد و وزن نهایی قسمتهای متحرک آن زیاد است ممکن است روشن و خاموش متوالی باعث استهلاک بیشتر کمپرسور ، و هم چنین بدلیل اینکه کمپرسور از تجهیزات پر توان الکتریکی محسوب میشود میتواند باعث استهلاک مدار برق و کنترل خود شود .

استفاده از یک چیلر خیلی قوی تر از نیاز باعث روشن وخاموش شدن متوالی کمپرسور آن میشود.

موضوع سوم :

چیلرها به دو گروه آب خنک (کندانسور خنک شونده با آب ) و هوا خنک ( کندانسور خنک شونده با هوا) تقسیم میشوند .

اینجا یکی از جاهایی استکه که دقت در انتخاب پر اهمیت میشود به دلیل اینکه این دو گروه ساختار متفاوت دارند ، تجهیزات جانبی متفاوت دارند و محیط نصب مختلف دارند مثلن چیلر آب خنک ارزان تر و کم مصرف تر است ولی نگهداری بیشترو همچنین به برج خنک کننده نیاز دارد و چیلر هواخنک گران تراست ، نگهداری کمتری نیاز دارد مصرف برق کمی بیشتر دارد و از همه مهم تر اینکه در شهرهای ساحلی تنها انتخاب محسوب میشود و به دلیل رطوبت هوا انتخاب چیلر آب خنک میتواند انتخاب خوبی نباشد.

آنتا گروپ پیشنهاد میکند :

با دقت ابتدا نیاز خود را بررسی کنید . ( میتوانید اجازه دهید آنتا گروپ بار دمایی و مشخصات  پروژه شما را رایگان محاسبه و بررسی کند، اطلاعات آن را لیست کند و در اختیار شما قرار دهد و گزینه هایی را پیشنهاد کند.)

مطالعه ومشاوره کنید . ( میتوانید از خدمات مشاوره ای و بانک اطلاعات رایگان آنتا گروپ نیز استفاده کنید . )

با دقت انتخاب کنید . ( تجهیزات مبتنی بر دما ، علاوه بر هزینه بر بودن بسیار استراتژیک هستند و انتخاب شما عموما تاثیرات بزرگی بر کل پروژه خواهد گذاشت ، بهترین باشید و بهترین را انخاب کنید.)